lördag 2 januari 2010

2010!


Mina fina bordsgrannar Emma och Dove
Kvällens mittpunkt ;) haha

Tolvslaget! aa eller en stund efter..


Idag är det den andra dagen på det nya decenniumet!
Första dagen är nog inte så mycket att prata om hehe..
Vaknade upp helt förvirrad, fattade inte vart jag var någonstans. Sedan hör jag Mathilda och Jonathans babbel så jag fattade att jag var hemma hos honom. Som ni kanske förstår innehöll nyårsafton liiiite för hårt festande för min del, tur att Mathilda höll sig "lagom" :D
Munhålan var jätte kul! God mat, trevliga människor och massa fina raketer och helt enkelt as nice! Taxifärden var ju då kanske kvällens noll punkt.

Igår låg vi på Jonathans soffa hela dagen och kollade på film, åt pizza och chokladbollar till frukost sen låg vi och tjockade oss med massa annat. Jonathan blev nog lite skrämd över hur mycket tjejer kan tjocka! Men nu är det slut på det för mitt nyårslöfter är form till beach 2010. Nä nu kans jag inte sitta här och dega mera, tok plugg inför de 2 kommande tentorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar