onsdag 27 januari 2010

Wednesday

Bild från när jag körde med Eve


Hemma efter en lååång lååång dag. Har varit i skolan till tre och träffade ju tjejerna sedan i stan, köpte lite block och sån skit, tråkigt att köpa sånt när man kan shoppa! Matte och Marre hade hittat massa snyggt, älskade Mattes jeans shorts från mango mmmm.. Får bli en shoppingdag snart!


Åkte sedan hem till pappa men där fanns ingen Benson, han var på go kart banan med pappa och Wille så jag och Linda åkte in och hämtade dom. Fick köra lite mot Wille, gick inte så bra.. skyller på att jag körde i hunter stövlarna hahaha.. Får inte till chikanen riktigt. Inte så intressant kanske ;) sen åt jag och Wille majskolv GOOOTT, bästa maträtten :D


Nää nu ska jag nog sova, försöka få lite pluggat imorgon. sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar