onsdag 6 januari 2010

Snowsnowsnoooow

Hejhopp!
Blev sent i går, Mathilda har äntligen lärt mig prutta med ögat! haha
I går så var vi i stallet i snöstorm, bilen hade snöat in nästan när vi skulle åka.
Det blev thaimat och film, en shoppoholics bekännelse. Hade redan sett den ett antal gånger men den är grym och Mathilda hade inte sett den. Vi fuskade lite med att äta några bitar choklad FYYY!
Vi vaknade till ett väldigt vitt landskap kan man säga, nästan insnöade faktiskt. Körde nyss iväg Mathilda till stationen, 5o km/h hela vägen bort till kungsbacka.. Dödshalt!
Nu ska jag sitta och plugga lite externredovisning sen blir det iväg och träna och SEEN i kväll ska jag ut och sladda lite med Wille :D haha kommer bli skit kul! Han frågade mig i går om jag ville dra ut men då gick det ju inte så det får bli idag istället.
Helgen kommer bli grym! inte för att någon helg har varit tråkig på riktigt länge men.
Fredag: Alla tjejerna kommer hit och vi ska käka middag, sjunga singstar och bada i vin ;) haha
Lördag: Anna-Maria fyller 18 (23)!! GRATTIS, det blir hattparty och sedan utgång!
Söndag: Plugg.. haha kanske inte så kul men behövs.. Har redovisning på måndag och tenta på onsdag.

Nää nu måste jag plugga om jag ska klara den jäkla tentan :P
Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar