fredag 22 januari 2010

Fredagsmyys

Sitter i myskläder och dricker min algjuice och väntar på att Mathilda ska logga in på msn så hon kan visa hotellen och vandrarhemmen hon kollat på i Londoooon! Jajamän, vi bestämde oss för att istället för att hyra någon lokal och bjuda alla kompisar så drar vi själva iväg till London och spenderar pengarna på annat :) haha

Idag blir det lite plugg nu på morgonen sedan ska jag iväg till Raini, efter det till Benson och sen till stallet igen för provridning i den nya gruppen. Så det blir en riktig mys fredag! Pappa, Linda och Wille ska iväg till hans gammelmormor hon fyller 90 tror jag. Så jag ska mysa med Benson :D

Nä nu ska jag ringa efter Matte orkar inte vänta på henne längre! ;)

1 kommentar:

  1. Hur gick det i fredags på provridningen? Jag e så nyfiken. Berätta. Kram karina

    SvaraRadera