söndag 24 januari 2010

I love you, man!

Godmorgon världen!
Kul att man vaknar automatiskt kl.09.00 när man faktiskt får sova ut.
Gårdagen var bra, jobbade till fyra sedan kom Mathilda, Jonathan och Daniella hit. Vi käkade thaimat, kollade på film och åt fruktsallad. Grym film!! Vi såg I love you, man! Satt och skrattade igenom hela filmen, värd att se. Mamma läskade ihjäl mig också, hon hade gjort den kladdigaste kladdkakan som luktade heeelt otroligt, trodde jag skulle dö. Dumma Mamma! Men jag klarade mig och var inte nära på att bryta detoxen.
Var ju och provred i en ny grupp i fredags, det gick kanske inte så jätte bra på lektionen men gruppen är underbar och jag och Mathilda har bestämt oss för att byta :)
Idag har jag inga planer än, blir kanske afrodans i kväll.
Nä nu ska jag fortsätta dricka min algjuice, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar