fredag 15 januari 2010

DX-Ball


Heeej!

Har suttit och pluggat nästan hela dagen än så länge, håller fortfarande på. Fick ett litet avbrott när jag drog ner till jobbet förut, vi skulle filmas eftersom vi på Toyshop nominerats till BÄSTA SÄLJTEAM! Weeeho! Kul som fan! Maria rösta de på oss i alla fall vet jag, och M&Q blev också nominerade fast till årets rookie så jag röstade på dom! Så i Februari blir det freeport awards, de två tidigare åren har varit grymma och tror att detta kommer bli ännu bättre!

På måndag börjar jag min detox, ska hålla på en vecka! Kan bli tufft men det är ett bra sätt att starta om på nytt, mitt nyårslöfte har väl inte direkt varit så lycksamt.
Nej nu väntar det symboliska perspektivet på mig!

byee!

P.S har köpt coyote ugly, den är grym! så nu har jag något att göra ikväll efter pluggandet! plus att jag laddat ner DX-Ball, bästa spelet ever. Har spenderat ett antal timmar framför det när jag var en 7-8 hemma hos farmor i min farbrors rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar