söndag 17 januari 2010

Upp på sociala och ner i sängen

Klockan är nu 02:15 och jag borde egentligen ligga och nana för imorgon är sista pluggdagen för tentan, men vem orkar bry sig om det just nu?
Riktigt kul kväll, tog tåget in med Matte och Jonathan men de skulle på middag och jag skulle spela biljard med Johan. Fick kanske inte direkt någon revansch.. Inte ens när jag och Simon spelade i samma lag mot Johan! Typiskt.. Ska slå han på rockband i alla fall! :D haha
Efter några runder biljard drog vi till p.c tror jag det heter? aa i alla fall det brevid Tribe. Träffade både nya och gamla ansikten, någon som var halv galet var att Elias var där, har träffat honom 2 ggr på ganska kort tid och innan dess har jag knappt sett honom sedan jag började gymnasiet. Han tyckte jag skulle komma när hans band har releas fest på sticky, maybe i will.
Nä nu borde jag sova väldigt mycket.. väldigt mycket. Aja goodnight!
Ska gå på någon frölunda match snart med Johan också YEEY! det var säkert 2 säsonger sedan jag sist såg en match. NEJ! sov Angelica NUUU!

3 kommentarer:

  1. ROOOOOOOOOOOOOOOMPAAAAAAAAAAAAAAA

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  3. I RÖÖÖVEN ATT VI KOMMER KLARA DEN JÄÄÄÄÄÄÄVLA TENTAN!!!!

    SvaraRadera