söndag 17 januari 2010

Aktiv!

Jamen hej igen!
Har fått lite skriv abstinens nu verkar det som. Blev bara så peppad att skriva när jag stog och gjorde min frukost till imorgon.
Som sagt så börjar jag en detox i morgon och ska köra på väldigt helhjärtat!
Frukost:
  • Ett glas vatten och en halv pressad citron
  • En smoothie på soyadryck, soygurt, äpple, hallon, blåbär, linfrön och spenat! Har provsmakat och det var ingen höjdare kan jag erkänna.

Denna detox kan nog bli jobbig men det kommer vara så värt det, så mycket energi och vitaminer som man får! Ni som vill ha lite insperation så finns det massa bra recept och fakta på Detoxdieten. Har förstått som det är några eldsjälar som läser bloggen ;) ni får bli bättre på att kommentera, det behöver inte vara nått vettigt, bara lite feedback! Behöver all support jag kan få nu :D ni får gärna föreslå saker jag ska skriva om eller kanske något ni saknar? ex. outfit, musik, listor, onödigfakta m.m. Nä nu ska jag faktiskt dra mig mot sängen tror jag..Tenta imorgon, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar