torsdag 28 januari 2010

Morning

Godmorgon!
Har precis ätit upp min äpplepaj (havregrynsgröt med äpple och kanel) haha
Idag så ska jag först kolla på lite föreläsningar sen blir det nog en stund på löpbandet kanske lyckas jag slå 4 km spärren? Vi får se, är ju bara 1km mer kooom igeeen Angelica! Skulle behöva en coach som står och skriker på mig, typ som i the biggest looser. Senare idag har jag gitarrlektion, ska nog få en Melissa Horn låt denna veckan :)
Ikväll ska jag nog hem till pappa igen! SEEEN är det super fredag! :D YEEEE! Efter hoppningen ska jag och Mathilda kolla på england resor och skidresor!
Detta kommer bli en grym dag! vilket vackert väder! Orka sitta och plugga när man kan gå uuut, nä nu ska jag skynda mig med föreläsningarna så jag kan få lite sol, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar