onsdag 13 januari 2010

Tenta!

Heej!
Nu är den första tentan avklarad, har varit sååå nervös inför den!
Men det kändes rätt bra ändå, tror jag klarade den faktiskt.. 18 dagar tills vi får resultatet.
På måndag är nästa tenta som är i organisation och ledarskap. Lär vara svårare.. Plus att jag inte börjat plugga på den än för vi haft så mycket grupparbeten och har fokuserat på externtentan. Så nu har jag 5 dagar på mig att plugga in hela kursen på 15 föreläsningar. Huuu!

Så imorgon blir det enbart plugg och sen hade Matte bokat in oss på ett core bosu pass, det är ju sjukt jobbigt speciellt när man inte tränat ordentligt på ett bra tag. Men det är skit skoj! så annorlunda mot core.. hatar core :P
Näää.. Ska sätta mig och studera Mcgreggor, Fayol, Weber, Mayo, W Taylor, Maslow, Hetzberg och några andra trevliga killar, byee

1 kommentar:

  1. Skönt att externtentan är "över"!! Huua vad du har pluggat & kämpat!! Du e' grym =)
    Kram-e-li-kram/ m

    SvaraRadera