torsdag 31 december 2009

bye bye two thousand and nine

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa hela tiden tycker jag nog allt :) om man ska nänmna några saker: rest till Kina, tagit studenten, börjat på högskolan, hittat nya fantastiska vänner, spelat teater, kört snöskoter och MYCKET, MYCKET mer :D
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några...haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nooo
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, usch. Hemskt.
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Kina, (Finland).
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Gryyyym party sommar + en jävlig grym tåg luff!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ja det är väl ganska många.. 29/5, 5/5, 22/5 (hände mycket i maj :D) 5/10, 15/11 många mer dagar som jag inte kommer ihåg datumet på.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom in på högskolan eller kanske min KM seger ;)
9. Största misstaget? Hahaha jo det finns flera men det är sånt man lär sig av och inte gör om!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Magkattaren har väl följt mig genom hela 09 typ.. men annars har jag varit frisk mesta tiden.
11. Bästa köpet? Kina resan, seen vet jag inte.. tror det är något jag ska komma ihåg hmm.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor helt klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns så mycket, Mathilda har gjort mig mycket glad många gånger och självklart min underbara familj :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Paaarty musik :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm.. Det har varit mycket tårar i mellanåt men vet inte om det är mer eller mindre :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått på konserter och festivaler!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnat på andra i stället för att göra som jag själv har velat
18. Blev du kär i år? Jag var kär, men inte längre. göött mos!
19. Favoritprogram på TV? Åhh finns så många.. Desperate, Christine, Ugly Betty, How I met your mother, Glee, Vänner (såklart) och många mer
20. Bästa boken du läste i år? Twilight och New moon :)
21. Största musikaliska upptäckten? Matt Nathanson, Jack Johnson, Melissa Horn.. finns nog fler som jag inte kan komma på just nu :)
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hmm.. SUPER NINTENDOO! :D
23. Något du önskade dig men inte fick? Edward Cullen och Jacob Black.. dålig stil säger jag bara ;)
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kommer inte riktigt ihåg.. inget som kan mäta sig mot 20 års dagen i alla fall!
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mycket, men jag är nöjd
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? varierande, efter humör :)
27. Vad fick dig att må bra? Långa nätter, underbara vänner, familjen, hästarna och mycket annat. BENSON!
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Tror jag redan fått fram det, edward och jacob ;)
29. Vem saknade du? Har nog saknat många, just nu saknar jag min gamla klass! Hade varit kul med en reunion :D
30. De bästa nya människorna du träffade? Åhh det är ju lätt :) Mathilda and the girls, Jonathan och hans boys ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar