onsdag 9 december 2009

Magnus var och tatuerade sig igår, sjukt snyggt blev det! Han skuggade mer på sina stjärnor och gjorde en ny och massa små pill och ett skit häftigt band runt handleden, ni får se det senare när det läkt ihop lite. Den har inte klat än, så han har bokat ny tid i mars. Torleif är fullbokad ;)
Blev så sugen på att göra min dröm tatuering, och ja jag vet hur länge jag snackat om att jag ska göra den. Men jag vill att den ska bli precis som jag vill och att jag inte ska tröttna på den. Känner ingen press på mig alls den ska ju ändå sitta där hela livet då spelar det ju ingen roll om jag gör den nästa vecka eller nästa år, bara jag blir nöjd :)
Dröm tatueringen är som ni ser ett kassettband, tro jag vill ha det otecknat eller vad man ska säga.. inte direkt som bilden. Vi får se när det händer att jag skaffar den, kanske på 20 års dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar