onsdag 2 december 2009

Ulla!

Haaalåå!
Nu är jag dödstrött, har varit på ullared med Evelina och shoppat massa julklappar! KUUUL, Jag älskar att slå in paket och rimma. Så altså har skolan blivit lite lidande och har inte hunnit att kolla på opponeringen vi ska göra imorgon på två andra grupper bläääblabla.. Föresten jag och Evelina såg Glazzhan (eller vad han heter, killen i kiosken) haha vi:
-ÅÅÅHH!!! EN KÄNDIS! HAHA :D

Missade Desperate Housewife för första gången EVER igår!! Jag och Matte kollade på Jonatans (och alla andra konkurrenters) hopplektion så vi hann bara se Christine, men vi fick massa god thai mat och mysiga hästar så det gjorde inget :)

Redovisning av praktikfall två imorgon, lean production! Blablablää säger jag bara.. ska ta och kolla på de andra gruppernas arbeten så jag är med lite bättre på opponeringen imorgon.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar