fredag 18 december 2009

Sickoo!


Halooo!
Jag är sjuk.. Anna-Maria den skit gumman har smittat mig! Antagligen en vanlig förkylning men mina bihålor är super svullna och mina ögon är ömma.. haha mina ögon är ömma, låter lite weird kanske men vet inte hur jag ska förklara det.

Va i allafall på Luftslottet som sprängdes i går med Maria och Anna-Maria, den var bra. Lite dåligt slut kanske men som jag förstod det så ska det vara en forsättning med Stig Larsson dog och hann inte skriva klar den? Vet inte men kanske det kanske.
Saknade Malin på bion! Dumma dig som har halsfluss, vi får köra grupp 1 mys någon annan dag.

Idag blir det plugg hela förmiddagen sedan till stallet och sen efter det blir det fixfix inför ikväll. Jag och tjejorna ska ut och Jonathan och hans kompisar ska nog också med. Denna gången ska jag och Mathilda hålla koll på honom ;) Så efter några glas vin så känner jag nog inte mig lika sjuk!

Nä nu ska jag plugga lite, bye bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar