lördag 26 december 2009

Saturday


Men hallå!

Tänk hur långt det är kvar till jul nu! vill ha jul året om. Fast lite sommar skulle nog inte vara fel att klämma in, eller 17 april, vem fyller 20 då? ;)
Igår var som sagt Mathilda och Jonathan här, det var kul. Förlåt för att jag var tvungen att spela julklappsspelet men det var ju ett måååste! Vann ett presentkort, en penna, en bok och så var det nått mer jag inte kommer ihåg. Tack för en trvlig helg morbror och gänget och självklart Matte och Jonte!


Matte hade hyrt Brüno, sjuk humor! haha jag skrattade nått kopiöst, kul att han svenska var med också. Det var min humor kan man säga moahaha.

Idag ska jag förstöka få pluggat lite granna sedan kanske man tar en tur och kollar in mellandags rean, har ju presentkort på kungsmässan. Sen ikväll blir det lite förferre hos Matte och sen blir det girls´night out :D yeeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar