onsdag 9 december 2009

Pluggday

Hejhopp!
Tror ni att jag blir trött på mig själv ibland?
Idag har jag varit i skolan hela dagen vilket innebär: seminarie, bokförings planer och arbetat på NIP:en (nerslag i prektiken). Jag och Hanna satt länge och skrev på våran del av NIP:en och tillslut sparade jag det, men jag kollade inte vart jag sparade det.. Såklar sparades arbetet i ett tillfälligt dokument eftersom vi hade jobbat i officelive så allt vi skrev är borta HUU!! I sådana tillfällen vill man bara skrika.. men men det är inte mycket och göra förutom att sätta sig och skriva om alltihop nu..
Snart är det helg igeeeen! Den blir nog såhära:
Fredag - Raini, plugga (maaassaaaa plugga). Sen på kvällen blir det Emil och idol final kanske?
Lördag - Mathildaaaaa och Brüno
Söndag - Plugga och göra Mamma glad med lite städning kanske

Har föresten hittat den perfekta julklappen till mamma! Kan inte skriva det här för hon brukar läsa mina inlägg men det är en/ett **********! haha så det är bara att gissa :)
Nää nu får jag slänga mig över arbetet, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar