söndag 20 december 2009

Saturday night

Johans band Archaea, inte riktigt min musik men dom är duktiga :D
Godmorgon världen!
I dag är en väldigt seg dag kan jag lugnt säga, helt slut. Hade en grymt kul kväll igår, Johan som jag inte träffat på ett år nästan frågade om vi skulle hitta på något. Så han kom hit käkade tacos med oss sen fick jag se hans lägenhet, vääldigt liten. Sen åkte vi in till stan och träffade Johans kompis Markus på något biljardställe vid sticky nästan. Jag och Johan spelade 3 omgångar och han vann alla.. Jag är helt värdelös på biljard! Trots att vi haft ett biljarbord hemma.. Hmm. Kan bero på alla glas vin och alla ciderflaskor.. Jag borde fått promille handikapp! Haha

Idag i alla fall blir det bio, ska se Avatar med Evelina, Patrik, Oscar och hans syskon tror jag. Det blir grym!

Nää dags att fixa sig lite, bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar