lördag 5 december 2009

Partyparty





GOOOOOOOOOMORRON!
Jag är död just nu, sååå bakis det faktiskt är synd om mig. Fast det börjar gå över nu när jag tömt ett glas kall oboy mmmm
Lyckad kväll igår förutom att jag och Maria var lite besvikna över att våra pojkvänner (Calle och Erik) inte hade skrivit upp oss på listan till idols efterfest. De ringde inte på hela kvällen heller? dålig stil.

Vi drog till Park Lane istället, det var nicee. Förutom att det var bikini show för Panos Emporio eller vad det heter.. Ingen bra musik på en timma, sjukt smala tjejer som inte ens killarna kollade åt men vi fick dansat av oss rätt bra. Är inte för fattig i dag heller tror jag, har inte kollat än men vi hittade några officierare från flottan som var på permis ;) haha. Nya favvo drinken är Barcadi apple, passionsfrukts juice och sprite gooooott!

Nää nu ska jag faktisk ta och skicka in pengarna till nyårsfesten, den kommer bli SÅÅÅ grym! Det blir privat fest i någon lokal vid slottskogen. Mat, dans och fyverkerier står på listan och det kommer bli skitskoj och alla tjejorna ska med :D
over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar