torsdag 3 december 2009

Benson

HEJ!
Bästa dagen ever! (men samtidigt sämsta)
Linda ringde mig igår och frågade om vi ville komma över på en fika, vilket hon inte brukar göra bara så där så jag blev lite fundersam över vad det vad hon ville. Jag och Evelina åkte dit efter skolan och blev glatt överaskade över att en liten eller ganska stor valp flyttat hem till oss :D:D
Han heter Benson och är en 16 veckors gammal rottweiler och sötast i världen! De hade hämtat honom kvällen innan så han var ganska otrygg och stressad så han ville inte hälsa på oss, morrade och var konstig.. Men när vi tog ut honom var han hur go som helst. Vi får se vad som händer, ska åka och vara hos honom imorgon när jag pluggar så får vi se hur han reagerar. Om han fortfarande är som han är får vi nog lämna tillbaka honom :( HOPPAS INTE!
Något annat dåligt med idag är att Majja (min guldfisk) inte kan simma, det är som hon är förlamad på något sätt. Hon bara åker runt, ibland upp och ner.. Vet inte vad som är fel på henne :( hon är ju nästan 3 år så hon kanske börjar bli gammal. Min första fisk :(
Nä nu ska jag kolla på Glee, grym serie.. Och kolla till Majja.
Byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar