onsdag 11 november 2009

Where does the good go?

HEJ!
Trevlig dag, speciellt bolibompa med Anna-Macka! HAHA
Jag, Anna-Macka och Macka-Macka har försökt plugga lite externredovisning, kan väl erkänna att det inte blev så mycket fram tills jag gick och tror inte att de fick gjort så mycket efteråt heller. Jag åkte till Evelina, kul att träffa henne det var lääänge sedan. Vi bestämde oss för att åka och ta influensa sprutan men självklart var den slut på vårdcentralen och husläkaren hade inte någon vaccination på onsdagar.. FÖRESTEN! Glömde helt av, i morse vid 7-8 tiden fick jag ett sms där det stog: jag är förlovad :-D, från ett nummer jag inte kände igen. Kollade upp det sedan när jag vaknat och det var lilla fröken Caroline Sand! Grattis gumman :) ni är ju bara bäst tillsammans, synd att jag inte kunde hänga med och fika idag men vi får ta det någon annan dag! Kanske även lite grattis champagne ;)
Nä nu ska jag och halva släkten ner till Ester, Sven fyller år i dag GRATTIS på dig med!
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar