torsdag 12 november 2009

Debet Kredit

God Kväll!
Just nu är jag heelt mentalt slut, min hjärna känns som en smält hårdplast flaska, den luktar lite som det också. Kortslutning helt enkelt! Det har varit mycket idag, får igen för att det inte blev så mycket pluggat igår. Jag tror nästan alla satt som frågetecken på dagens externredovisnings lektion. Kan inte förstå hur vi skulle hinna lära oss resultat budget, balans budget, likviditets budget, debet, kredit, avskrivningar, råbalans, sätta in affärshändelser på berörda konton med mera med mera på en dag! HELT OTROLIGT.. Tycker att det är jätte kul och intressant med redovisning men man kan väl ta det lite långsammare kanske? jaja haha nu har jag fått ösa ur mig all skit :) 1,2,3.. andas..
Så nu mår jag mycket bättre! Men funderar på att se en föreläsning till nu när jag endå är på G. Ja det gör jag, ha det så kanske det blir en senare uppdatering. Visst blev sidan snygg föresten? litet ansiktslyft ;)
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar