tisdag 3 november 2009

Avklarat!

Heej, tentan är avklarad!!!
Den var inte lika svår som jag trodde, men tillräckligt svår för att jag ska tveka över att jag blev godkänd. Det var 5 frågor om lite blandade saker som swot-analys, drip modellen, pull push profile, tjänstemarknadsföring och nån grej med positionering på marknaden. Jag svarade i alla fall på alla frågorna så får vi se hur det går.
Dagen fortsätter med hopplektion på Angie, kan bli välldigt intressant man vet aldrig om hon konstrar sig. Sen är det som vanligt Mathilda kväll :D och idag blir det i Onsala hos brallan! haha sötaste! Skulle väl egentligen vilja fira loss men får väl vänta tills i morgon kväll eller FREDAG!! = TENTA FEST!! 1, 2, 3 PARTYY! HAHA
Nä nu ska jag sysselsätta mig med något vettigt :) byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar