fredag 20 november 2009

Christmas

Kom precis innanför dörren, Mamma har slängt fram alla julskivor och byter skiva varannan minut. Magnus står vid spisen och håller koll på köttet, gud vad jag älskar jul! Helt underbart! Little drumboy är på nu, fast fairytale of new york är den bästa. Just nu ropar mamma:
-Åh! jag vill baka pepparkakor nu! Angelica, jag har köpt pepparkaks deg! Ekologisk till och med..
Hon är ju söt, lussekatts deg har vi också köpt. Brukar alltid baka egen men nu ska vi testa färdig bakad deg.
Rolig dag på jobbet också, har hjälpt till med massor av advendskalendrar och pratat med söta barn :)
Skulle egentligen ut med Mathilda i kväll men hon måste plugga teori, hon kör upp nästa vecka SPÄNNANDE! Lycka till gumman, vi får hitta på något imorgon i stället kanske?
Så idag blir det möjligtvis bio med Evelina och Michael eller varför inte idol kväll hemma? Har inte varit hemma en fredag på månader haha :D
På söndag blir det seriehoppning nervöst! Nä nu ska jag hjälpa till med min rödspätta!
ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar