fredag 27 november 2009

Uhuuh!

Kanske är det såhär Bettan kommer se ut?
SOOORG DAAG!
Bettan gick inte igenom besiktningen i morse.. dumma besiktningsgubbe.
Plåten under batteriet var inte fräsch, bakbromsarna tog ojämt, rost på någon fjädermojs och så var det någon styrled.. Ändå var hon nyss hos Eiron.. BLÄÄ! Nu är jag ledsen.. Så vi får se om Eiron kan fixa det för ett någorlunda billigt pris annars får han nog ta och köpa henne eller något.
Min första bil går till skrot typ :(

Jaja ska inte ta ut allt i förskott meeen kan ju fixa sig. Nu väntar jag på att Mathilda ska sminka klart sig med sitt nya i.d smink, verkar gå bra haha :) Sen ska jag dra till stallet och ta hand om Raini och seen i kväll blir det bio igen med Evelajna! GÖÖTT


nä nu ska jag jaga på Mathilda ;) haha puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar