måndag 9 november 2009

organisation och ledarskap

mmm så gott.. haha! (åt det inte i dag dock)


Hajhallå!
I dag har det varit introduktion på en av de nya kurserna, det var.. intressant. Kommer bli en hel del plugg som jag förstod det. Men Ulf våran nya lärare är skön plus att organisation och ledarskap låter rätt så spännande (intalar jag mig) HAHA näää lite kanske. I morgon är det introduktion i externredovisning ska visst också vara mycket plugg i den kursen, men det blir nog bra.

Har varit och jobbat lite idag också och skrivit upp lite tider så nu kommer jag jobba en del innan jul. Behöver verkligen pengarna! Fattig student.. Något mer som jag behöver göra är att TRÄNA.. skulle gjort det i dag och har ingen bra anledning till att jag inte gjorde det. haha bläääää! nä nu har jag inget mer vettigt att säga! bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar