fredag 6 november 2009

Sittin´On The Dock Of The Bay

Vi kommer ha det gryyymt i kväääll!


God morgon
Sitter och spelar lite Otis på gitarren, grymt. Ska börja lyssna mer på honom.
Ska väl snart dra mig till gymmet, ska bara vänta på att frukosten inte ska ge mig håll, blev as sur igår när jag sprang på bandet så fick jag håll efter 2 km.. Min kondis försvinner väldigt snabbt också, var 1 vecka sedan jag tränade tror jag, eller så berodde det helt enkelt på fiskpinnarna jag åt innan! haha. Sen ska jag åka till stallet och ta hand om Raini, hon är lite hängig.. Sen i kväll blir det ju tenta feeeest! kulkul, först blir det förfest hos Michaela och sedan ska vi dra till nivå, hoppas jag kommer in bara haha är ju bland de yngsta men men det ska nog gå! OBS! Glömde helt av att skriva grattis till Maria i går så:
Grattis gumman på 19 års dagen, hoppas du får en grym dag i dag, synd att du inte kunder vara med oss! Men vi syns på lördag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar