måndag 16 november 2009

Måndagidag

Heluu!
Måndag igen! Haha undra hur många måndagar jag har skrivit det på. Plugg måndag kan man säga att det varit, fick reda på att vi visst ska lämna in en praktikfall uppgift i övermorgon. Så får ta och hoppa över jobbet i morgon och kila ner till skolan och jobba med gruppen. Första gruppmötet faktiskt nu efter att vi bytt grupper.
Idag har det varit massa med plugg, gjort bokslut och kollat på föreläsningar. Känns som jag måste sätta mig in med i organisation & ledarskap, har lagt väldigt mycket kraft på externredovisningen. Har också tränat idag, första gången på säkert 2 veckor. Har inte tränat ordentligt sedan tentaplugget så nu blir det bandet varje dag och pass varannan kanske, får inte överanstränga knät då blir det ingen träning alls. SALLAD har det också blivit idag, Mathildas special sallad haha! här är receptet:
avokado, gurka, tomat, annanas, fetaost (MASSOR), blandade sallads sorter, morot, svartabönor och vitlöks dressing. suuuuper gott!

Har hört från några att det inte går att kommentera mina bilder, kollade upp det men det var inget fel med inställningarna. Testade att kommentera också och för mig (när jag var utloggad såklart) funkade det utmärkt, men ni kan väl testa annars är det något som är skumt.
Slut på ord för idag, tack och heeej!

2 kommentarer: