söndag 15 november 2009

KM!

Hallåhej!
Söndag och klubbmästerskap, spännande som tusan!
Började med att jag i går kväll hade jätte svårt att somna, Mathilda somnade på 2 min medans jag låg vaken i två TIMMAR usch vad nervös jag var. Fast fick höra att Nicole varit så nervös så hon spydde, så hon vann! haha
Jag och Matte gick upp vid halv 7 i morse SNARK! det var jobbigt. Fast jag var så taggad att jag bara flög upp ur sängen. Gick banan vid halv 9 sen så vid halv elva (tror jag) var det dags!
Matte rev tyvärr ett hinder så hon fick 4 fel i grunden, efter henne var det jag och jag blev nolla i grunden men ramlade av på sista hindret i omhoppningen, typiskt! Blev så arg på mig själv över att jag slappnade av så inför sista hindret. Men det var ingen mer än jag som var nolla i grunden så jag VANN! JIPPIEE, så då var jag inte lika sur över att jag ramlade av. Gjorde rätt så ont dock för jag fick en spricka genom halva pekfinger nageln så det blöder. Men det gör inget för Titti var bäst och kan inte vänta tills seriehoppningen nästa söndag! kuuuuul! Föresten Matte kom 3:a, dom var så fina tillsamans, synd att han rev bara. Bild på de snygga ekipagen kommer upp innom kort!
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar