onsdag 25 november 2009

Kortedala

Hej hopp!
Sitter i skolan och väntar på resterande delar av min grupp, dom kommer förhoppningsvis om 30 min.. Jag och Hanna har varit på Bokia och intervjuat butikschefen Caroline. Det gick super bra, har haft nedslag i praktiken hos henne innan och hon är verkligen en bra butikschef, stämningen bland personalen är super! Jag vill bli som henne när jag blir stor ;) om jag någonsin blir det. Så strax ska vi börja skriva på NIP:en, kommer dock inte in på skolans intranät där uppgiften ligger.. väldigt irriterande för det funkar aldrig här på skolans datorer. Men men sånt är livet ;) Längtar till New Moon med Mathilda imorgon.
LÖÖÖN I DAAAG! YEES, eller snarare studiebidrag.. min lön var på 760 kr denna månaden haha.. Kan bero på att Oktober var tenta plugg x 1000! På fredag får vi reda på resultatet ååå så nervös! USCH!
Nä ska börja renskriva intevjun nu tänkte jag, byebye.

1 kommentar:

  1. Jag har ätit fyra pepparkakor idag :8 fyyyyyy mig !!!!

    SvaraRadera