söndag 8 november 2009

Farsdag

Jag har det bara för bra med två underbara pappor :)


Hejhallå!

Heelt otroligt grym helg måste jag säga, längesedan jag hade såå kul :)
Först var det ju tentafest i fredags sen i lördags drog jag, malin och maria hem till anna-maria och myste hela eftermiddagen och kvällen. Det började med att vi kollade på sunes jul sen köpte vi donken och chips och dipp GOOTT! får träna hårt nu i veckan haha.. Till denna kombo blev det smala sussie och yrrol! haha herregud! älskar er grupp 1, synd att det är nya grupper på måndag men vi kommer nog lyckas hålla i hopp, gretas är ju i alla fall bestämt!

jaajaa.. och i dag så är det ju farsdag som alla vet så först har jag varit hemma hos pappa. Men innan dess var jag och wille faktiskt på evelinas venisage, fintfint! Tillbaka till ämnet.. Pappa! Vi åt pannkaks lunch och pappa fick en bland skiva som vi gjort med lite CCR, Simon & Garfunkel och Bobban. Han verkade rätt nöjd :)

Sen har vi firat farsdag hemma, sven, björn och hans fru och barnen (barn och barn 2 är ju över 20..) haha jaja de kom hit och käkade middag och myste. Så nu är det snart dags att sova och vara redo för skolan igen, tror vi har introduktion i antingen ledarskap eller extern redovisning.
byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar