söndag 22 november 2009

Sleepy head

Haaalåå!
Jag är så fruktansvärt trött!
Sov inte värst bra i natt sen var vi i stallet vid 8. Det gick sådär idag, var inte alls nöjd med ritten. Rev ett hinder så fick -2 p i resultatet, hade kommit trea om vi inte rivit! Surt. MEEEN Mathilda vaaann :D:D:D GRATTIS! Ska lägg upp nån bild senare tänkte jag. Ska nämligen åka och jobba på VIP kvällen nu, lär bli en del att göra. Det är så kul att jobba i stressen! Älskar att jobba snabbt och vara lite snurrig :)
Men jag får ta och rycka upp mig, somnar nästan på tangentbordet. New Moon blir på Torsdag med Mathildaaa! Längtar, har hört att den var grym!
Ett extra grattis till Mathilda, synd att jag missade din runda! Grymt att jag vann förra helgen och du denna :D
HURRY! Dags att åka till Freeport, bye.

1 kommentar:

  1. Yeah! Längtar till bion! :D Vet du va ja kom på? Det är julmarknad på Noas Ark här i onsala på fredag :P, vill du gå :D??? Dom har åsnor xD !! hahaha

    btw, att jobba i stress för dig är som att använda droger ;)

    pusspuss / Mathilda

    SvaraRadera