tisdag 29 september 2009

whatwhat?


Hmm nu börjar jag halka efter igen!
Vet faktiskt inte om jag kanske ska lägga ner bloggen.. Finns så mycket roliga saker än att sitta här :P I alla fall.. Igår var jag i stan med Jonas heela dagen, det var kuul. Var på en vegetarisk restaurang jag inte ätit på innan, gott!
I dag har varit en Mathilda och Angelica dag, Tisdagar är våran dag :D
Först har vi varit och shoppat hela dagen, försökte att inte köpa något måste ju spara pengar.. Men jag hittade en så fin halsduk från mandel (den på bilden) så var tvungen att köpa den. Mathilda däremot shoppade loss! Det var kul, det blev en dunjacka, blus och linne.. fint fint! Längtar till Kina shopping!!
Sen red vi och sen blev det vitamin well + marabou + IDOL! NAAJS! Tisdagar är bästa dagen på veckan typ :)
I morgon blir en pluggdag.. uuuh! Men måste göra klart allt skolarbete innan Kina.
Kanske blir skidresa ändå! Elin frågade om vi ville med till Hemsedal :D WEEE
Flummigt inlägg eller vadå. Förlåt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar