tisdag 22 september 2009

Case insights


Yeeehaa!

Låååång dag idag! Första har jag jobbat och haft en alldeles egen praktikant vid namn Filip, en handels kille som ska praktisera på Toyshop i veckan, han var jäätte duktig (min förtjänst ;)
Sen har jag växlat in mina svenska kronor till kinesiska yuan, skönt att 100:- svenska är 100:- yuan och 6 öre eller nått :P Efter växlingen drog jag till stallet, skulle hoppa Raini för första gången.. Hade ju fått många varningar att hon kan göra som hon vill själv. Men det gick super duper! Hon bockade och busade lite efter hindrerna men det var ju bara kul :D Så nu får det nog bli lite oftare!
Till sist men inte minst åkte jag och Mathilda och köpte sushi för hon skulle lära mig att gilla det. Så det blev Idol, (äcklig) sushi och marabou! Haha nää det var väl inte jätte äckligt med sushi men det är inte riktigt min grej. Tack i alla fall Mathilda att du försökte!
Det jag blivit mest överaskad över idag var att jag hittade hem från Mathilda utan att behöva ringa henne en enda gång :O Och hon bor ändå ute i onsala! Jag är bääst!

Nä har visst skola imorgon.. vilket jag glömt av! Snurriga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar