söndag 6 september 2009


HejHallå!

Nu sitter jag på mitt rum halvt död med en Vilma hängandes runt halsen (4 årig tjatmoster) Men super gullig :)
En väldigt händelserik helg, i Fredags var jag i Jönköping och hälsade på Alex och Simon. Trevligt kväll med många oväntade inslag får man väl säga.. haha.
Sen åkte jag hem i Lördags, sliten, bakis och oduschad. Åkte dirket till jobbet och sen direkt in i duschen för att fortsätta festa med Evelina (födelsedag! GRATTIS i efterskott)
Vi drog på någon fest hos någon jag inte kände :P Sen var det dags att gå upp någorlunda tidigt igen, med en ihållande bakfylla och dra till jobbet igen!

Helgen i korthet:
Tacos gånger 3
Martini, martini och åter martini
Trevliga människor
Sömn?
Toapapper
Buss
11 personer i 1 bil
loppmarknad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar