onsdag 30 september 2009

Fäääärdiiig!

WOHO!
Nu är ÄNTLIGEN Marknadsplanen färdisch! Min grupp är grymmast!
Skönt att ha det bakom sig så jag kan fokusera på China, har iofs kvar teknikstödet men det känns ganska okej faktiskt.
Börjar bli dags att åka och gymma med Evelina tror jag. Kan bli dålig uppdatering i helgen så kör en snabb genom gång:
Torsdag: Träna, Plugga och första gitarrlektionen med långa naglar, kan bli väldigt intressant.
Fredag: Åka till Stenungsund ehm.. ? Hur fan stavas det.. Aja förlåt Jonas om det är fel!
Lördag: Mathilda dag, får se vad det blir.. Kanske Quiz på bergakungen.
Söndag: Seriehoppning med Milano, jag och Mathildad ska dela på första platsen ;)
sen blir det packning inför Kina, vi åker vid 17 på måndag.. tror jag.
pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar