lördag 19 september 2009

tidig lördag

Vilken normal människa är påklädd kl.08:51? Jo en som kört Evelina till stallet 8 på morgonen!Gårdagen tog oanade vänningar, jag och Evelina tog det lungt, kollade på idol och drog sen till karma och fikade. Men när vi ska dra där ifrån frågar Mikael om vi ska till lilla edet på street racing.. Vilket vi gjorde, men vi hann inte se mycket action förens det blev flyttat till .. kommer inte på vad det heter.. aja i alla fall åkte vi därifrån till ett annat ställe där polisen kom så det blev inställt! haha.. Så kan det gå!
Idag blir det middag hemma hos Carro tror jag, eller om vi skulle ut och käka? kommer ej ihåg.. mitt minne är ju oklanderligt! Sen ska jag antagligen ut med Mathilda men vi får se.. känner mig jätte sjuk idag och har maaassa astma och ingen medicin. Och imorgon blir det kanske flickan som lekte med elden, den är nog grym! vi får se helt enkelt!
puss på er nu ska jag gå och göra absolut ingenting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar