onsdag 9 september 2009

Kung fu fighting

Hejgodnatt!
Jaa så här sent brukar jag kanske inte sitta och blogga.. och verkligen inte till "everybody was kung fu fightning"

Idag har jag som vanligt varit i skolan en stund sen åkte jag och syrran och köpte födelsedags present till wille. SEN kommer det jobbiga, jag körde hem och hämtade mina träningskläder för jag skulle gymma. Så jag plockade ihop allt jag behövde kort, mobil, träningskläder, handuk ja nu vet allt... Men sen när jag åker till friskis och börjar byta om tror ni inte jag har glömt mina träningskor hemma! Det är såå typiskt mig :P Så jag åkte hem drog fram löpskorna längst in i garderoben och bestämde mig för att springa som man gjorde förr i tiden (innan löpbanden) PÅ MARKEN :O Sprang till höglanda och tillbaka, långt kan jag säga ca 6 km. Jag sprang ju inte hela tiden kan jag ju erkänna, men endå! Sedan har jag suttit med det dumma degen arbetet i teknikstöd som jag fick tillbaka idag för jag missat lite grejer som skulle formateras.. det har gått sådär. Får fortsätta med det imorgon. Kan inte sova på mitt ena öra! dumma piercing! haha jag är en riktig gnällspik :D

nä nu får jag dra och sova plus att jag inte orkar den 5 versionen av denna bra men uttjatade låten, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar