torsdag 17 september 2009

Astma? nej tack.

Hejhallå!
Förkyldningen har ett järngrepp om mig! Det värsta är att jag har infektionsutlöst astma också så kan varken andas genom näsan eller munnen. Men det fixar sig snart ;)
Det blev ingen bio igår, Mathilda och Sebbe kom hem till mig istället så kollade i på idol och mysade med massa godis och andra onyttigheter! Sebbe åker till Norge på söndag, lycka till får man väl säga :)
Idag har jag än så länge jobbat på swot analysen med min grupp, det gick både bra och dåligt. Vi fick gjort det vi skulle men man kommer väldigt lätt ifrån ämnet när man sitter och brainstormar. Visste ni föresten att Wettergrens enbart funnits här nere i göteborgs området? om du åker till Stockholm så vet ingen vad det är för något. Och ni som undrar vart alla Wettergrens butiker tagit vägen så har dom blivit uppköpta av Bokia (våran partnerbutik som vi skriver swot analysen om). Nog om marknadsföring.. Senare ska jag åka och ha gitarr lektion och till sist blir det nog mys med Evelina.
ne.. kanske ska ta och plugga lite, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar