fredag 18 september 2009

Idag är det imorgon


Senaste inlägget ever skulle jag tro!
Och det är den 18 september så grattis CARROBARRO PÅ 20 ÅRS DAGEN!!! tar och ringer dig sen på morgonen när du vaknat!
Har tappat min kula till piercingen så just nu hålls ringen ihop av ett plåster.. haha..
Helgen ser nog ut ungefär såhär: Fredag ska jag antagligen hem till Mikael med Evelina och Emil, annars tar jag och Evelina och hittar på något själva. På lördag blir det grattisgrattis middag för Carro och sedan ska jag med fröken Mathilda ut och festa, haha det börjar bli en rutin!
Har fastnat för Annie's song den versionen som Libido gjort GRYMM! Lyssna på den, finns på spotify. Nä, ska ha möte med lab.gruppen imorgon.. haha faktiskt med min plast mamma och hennes kollega. pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar