torsdag 10 september 2009

Trosdag kan det bli om man stavar fel.

HejHallå!
Sent inlägg idag igen, varför skriver jag när min hjärna är som segast? Bra fråga. Dagen har varit bra, gruppmöte imorse sen blev det en sväng till kungsmässan där jag köpte dom snyggaste skorna i vääärlden! Hittade ingen bild på dom på internet och orkar inte ta kort så ni får väl se dom från någon vimmel bild imorgon ;) Sen har jag packat upp lite saker på jobbet, haft gitarrlektion och gymmat!

Helgen ser ut såhär skulle jag tro:
Fredag: Bowling och Chez med klassen sen blir det trädgårn med Mathilda! + Grattis William!
Lördag: Jobba på dagen sen blir det antingen hem till Lexman eller till någon kille som hade fest. Söndag: Mera jobb! Sen kanske bio med Carro, det hade varit trevligt och lungt efter helgens möjliga bravader ;)

NÄ! Nu får jag nästan dra och sova, har hanledning imorgon kl. 8.15 skönt att man kan ligga kvar i sängen och ha den! (det bästa med distans)
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar