måndag 7 september 2009

Måndag igen!
Skola igen, det gick bara bra. Vi har bestämt att hela klassen ska bowla på fredag plus utgång efteråt, kommer bli jätte kul! Har ju inte riktigt lärt känna alla än eftersom vi har 1-2 föreläsningar per vecka tillsamans. Idag fick jag reda på min grupp till grupparbetet vi ska skriva i teknikstöds kursen. Christian vår lärare vill göra det så svårt som möjligt för oss så han har delat upp oss i grupper utöver stadsgränserna :P
I min grupp är vi 2 från Göteborg sen är resten från Linköping och Varberg.. tror jag!
Kommer nog bli svårt men intressant.. Kul med nya människor, trots att jag aldrig antagligen kommer träffa dem på riktigt. Ganska skumt faktiskt att jag ska skriva ett arbete med några jag aldrig kommer träffa förutom på acrobat connect med headset och cam :P

Skulle egentligen åkt och pierca mig i tragus idag med Hanna, men hon som pircar på salong jan jobbade inte idag så vi får ta det imorgon istället :)
Nä vad mer finns det att säga för idag?
HEEEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar