söndag 13 september 2009

party fredag lördag

Hejhallå igen!
heeelt död, hänger med uppen mun och slemmar på tangentbordet.. nästan i alla fall!
Grym helg! I fredags var jag ju först med klassen och bowla och så drog vi till Victoria, kul att få lära känna lite flera! Sen drog jag vidare med Mathilda och henne kompisar som var nice ;) Det enda dumma var att jag fick vääälldigt ont i fötterna av mina skor, speciellt efter 8 timmar i dom. Så nästa gång vi drar ut och raggar får det blir i låga skor ;)
I går hängde jag med Evelina och Mikael till Förlandas rallybana..tror jag :P haha jag och namn?
Det var hade varit sista tävlingen för säsongen så det var lite festligheter på kvällen... Riktigt nice faktiskt! Fick prov sitta en av tävlings bilarna med och blev ner gräddad.. inte lika kul! haha..
Idag har det varit jobbjobbjobb fixat med hello kitty hörnan, och nu blir det snart dags för bio, kommer inte ihåg vad den hetter.. hmm jag och namn igen. Jaja jag får skriva om det imorgon!

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar