torsdag 3 september 2009

A monkey needs to dance so do you.
Två hela dagar sedan jag skrev, rekord! Jag har blivit superbloggare, akta er Blondinbella och Kenza ;)
Idag har jag än så länge haft lektion, tagit hand om Raini och gymmat. Vilken dålig kondis jag har måsta jag säga! Men det ska bli bättring på det! Snart ska jag åka och sola sen blir det första gitarrlektionen för denna termin och sist men inte minst lite markarbete på Raini.
Helgen kommer nog ungefär se ut såhär:
Fredag: Lektion, bussbuss till Jönköping. Träffa Alex och ha filmkväll troligen (båda är ap-panka) Eller jag är i alla fall :P
Lördag: Jobba utklädd till powerminers monster! så grymt! Sen är det HIPPHIPP HURRA Evelina fyller år så det blir tjejmiddag och mer, vem vet!
Söndag: Mysdag med Carro kanske? Får se om hon lyckats bli klar med sin bok.

haha nää nu får jag ta och duscha! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar