tisdag 11 januari 2011

Vemdalsskalet

Godmorgon på er! Har precis käkat frukost och snart ska vi dra iväg till ett annat skidområde än det vi bor vid. Igår testade vi på backarna för första gången helt otroliga backar, vissa fanns det knappt några skidspår i, bara nyfallen snö! Tror detta är de bästa backarna jag åkt i. Hade lite problem med skidorna bara. När vi knäppt på oss och skulle ta första stavtaget märker jag att jag inte kommer någonstans! Mina skidor var så repiga att snön fastnade under dem haha! Så fick betala en slipning och vallning för 350:- som var lätt värt för nu har jag bästa glidet. Nu ska vi dra, tyvärr kan ni inte få några bilder eftersom jag bara gör mobilinlägg men det kommer sen är jag är hemma igen. Ha de! :)

1 kommentar:

  1. Hej goding=) Du verkar ha det härligt! Osis med skidorna, men det slutade ju bra iaf! Här har kommit lite mer snö... Må så gott <3 Kramar fr mamsen

    SvaraRadera