torsdag 6 januari 2011

Sjuukling

Hej hopp!
Nu orkar inte jag vara sjuk längre, låg och hosta halva natten och kan inte andas genom näsan.. UUHHH!
Just nu sitter jag och skypar med Mathilda men hennes sändning är inte så bra så samtalet bröts precis. Imorgon ska hon åka till Cairns vilket ligger i Queensland (där översvämningen är) men det var visst inte så översvämmat där. Jag saknar henne såsåsåsåsååå mycket! Kan knappt vänta på att hon kommer hem!
Idag ska jag sitta och kolla på föreläsningar och fixa inför söndag för då åker jag till VEMDALEEEEN! Kulkulkul, hoppas jag hinner bli lite friskare tills dess i alla fall. Så denna helgen kommer vara fullpackad. Först jobba fredag och lördag, födelsedagsfest för Anna-Maria och Amanda på Lördag och på Söndag åker jag till Vemdalen med Maria och Anton. Idag är det -8 och 102cm snö så det låter ganska perfekt. Hoppas det inte blir kallare... Oj såg på väderprognosen att de ska bli -16 på tisdag.. haha gött!
Nu ska jag sätta mig och plugga, hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar