söndag 30 januari 2011

New day

Hallå alla!
Idag är första dagen sen i torsdags som jag har varit sugen på att äta frukost så därför körde jag på en riktig helgfrukost med fattiga riddare och pannkakor, dock orkade jag bara en av varje men det var sååå gott!
Igår blev det inget barty, jag kände mig fortfarande skit kass skulle aldrig fått i mig en drink så jag drog hem till Mathilda och vi kollade lite på Upp med hennes familj. Sen drog jag hem till Jessica som fyllt år, fick smaka på hennes suuuper goda pasta sallad med suupeeeeeeeer god dressing, där fick jag tillbaka min aptit, mumma!
Idag måste jag plugga, har tenta näst nästa vecka och nästa vecka kommer jag inte kunna plugga alls. Har massa tvätt också plus att jag måste städa mitt rum för det lär jag inte heller göra nästa vecka. Sjukt att det bara är fyra dagar tills vi åker! Yipieee!
Jag och Arnold på Madame Tussauds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar