fredag 21 januari 2011

Gruppmöte

Ska strax dra mig in till Majorna för att ha gruppmöte med Maria och Rebecka. Vi ska börja med vårt examensarbete som ska vara klart till våren, det ska handla om manligt respektive kvinnligt ledarskap och hur de hanterar konflikter. 30-35 sidor ska det vara och inledning, metod och problem ska vara klart ganska snart, eftersom vi alla ska göra saker nästa och näst nästa vecka så får vi försöka få så mycket som möjligt gjort idag. Föresten jag var för första gången i den nya skollokalen i veckan och vi har en bamba för 0-5 ovanför! uuuh.. Men klassrummet är stort, det är ett plus. Det gamla var aaas litet.
Efter mötet ska jag till gymmet, snart bara en månad till vasan och jag har äntligen ett par skidor men ingen snö.. Fyra dagar kvar tills jag får träffa Mathilda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar