onsdag 19 januari 2011

Längdskidor

Ska åka och hämta ett par längdskidor idag som jag hittade på blocket. Helt nya och med stavar för 800 kr! Slipper jag lägga 3000 kr på ett längdpaket på stadium. Men först blir det till att kolla på en föreläsning, skolan drog igång igen denna veckan. Kurserna jag läser nu är Examensarbete (som sträcker sig över hela terminen) och Trender inom Svensk detaljhandel.
Tänk att det inte för så längesen var 15 kurser att läsa och nu har jag bara 3 kvar! Dessa två åren har gått fort och jag har lärt mig så mycket, nu är bara frågan vad jag ska göra efter skolan. Imorgon ska jag på intervju på Liseberg, sökte säsongs jobb hos dem till sommaren och kom vidare till intervju. Vet inte om jag kan jobba där i sommar egentligen för jag och Mathilda har smidigt en massa planer så jag har nog inte tid att jobba hela säsongen och de vill de gärna att man gör. Men jag ska nog ändå gå på intervjun, det är bra övning. Denna sommaren kommer bli den bästa någonsin! Men jag tänker inte avslöja för mycket än, ska planera nästa vecka när Mathilda kommer hem!!! På tisdag ska jag träffa henne igen, bara 6 dagar kvar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar