lördag 15 januari 2011

Trött

Goddag i stugan! Vaknade precis av att några gick med pjäxor i trappan ovanför mitt rum, de kanske hämnas för att vi väsnades i natt. Igår skulle jag och Maria åka längdskidor, men bilen starta inte så vi kunde inte ta oss till spåret. Så vi drog och åkte skidor med Anton i stället. Han hade hittat en Fun park och vi åkte några hopp, jag kanske inte hoppade så jätte högt dock haha.. Men jag klarade dem i allafall till skilllnad från några "coola" snowboard åkare. När vi kom hem satte vi på bastun och tog med min skumpa in. Kommer sakna bastun när jag kommer hem! Efter bastun gjorde vi en as god potatisgratäng, mums! Efter den blev det dags för öl spel i olika format ex shot rita och gissa, haha. Som avslutning på kvällen drog vi till Baggen och dansa. Förfesten i bilen var dock bäst haha! Nä nu ska jag försöka somna om eller nått för jag känner mig riktigt bakis. Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar