lördag 8 januari 2011

PACKING

Håller på att packa för fullt, men måste åka iväg nu. Ska jobba kl. 15 och så ska jag åka förbi Kungsmässan för att köpa en vågtång. Fick frågor förut som jag tänkte svara lite snabbt på:

Vad använder du för produkter till ditt hår?
För tillfället använder jag ett märke som heter Aussie som är riktigt bra och prisvärt och det luktar sååå gott! Annars brukar jag använda ett salongsmärke som heter Godwell eller något annat liknande.
Du ser alltid ut att ha så bra hy, vad använder du för produkter till ditt ansikte och vad för smink?
Haha det var snällt, tycker inte jag har så bra hud. Men har fått mycket bättre hud sen jag började använda i.d smink, det är helt grymt! Alla som inte testat det måste göra det! Som jag skrev för ett tag sen så är i.d jätte dyrt här i Sverige men i England är det halva priset så jag köpte mitt via asos.com ett startpaket för 500 någonting istället för 995 på Kicks...
Men som grund startar jag alltid med en primer och den är inte från i.d utan från smashbox och är också grym!

Min conceler, foundation, rouge, bronzer, ögonskuggor och läppglans är från i.d Bare minerals
Vad har du för produkter till ditt ansikte?
Jag använder främst clinique produkter, för tillfället är min dagcréme från nivea men jag ska köpa en ny för mitt presentkort jag fick från min bror på kicks. Tycker clinique har bra produkter som funkar bra för min hud.

Hoppas ni fick svar på era frågor, nu ska jag dra mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar